Nowy team seniorski w That One Agency
Dział kreacji w That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny. Do agencji dołączyły Joanna Kaniewska i Ola Malinowska. Utworzono także stanowisko creative & influencer marketing specialist, które objęła Julia Heleniak.
Joanna Kaniewska w That One Agency objęła stanowisko senior creative art director. Jej poprzednią agencją było 180 Heartbeats. Współtworzyła m.in. nagradzane kampanie dla marki YES, BetLica czy akcję społeczną promującą uczciwe praktyki przetargowe – „Promocyjne Bingo”.
Ola Malinowska — senior creative copywriter — wcześniej realizowała projekty w agencji Cukier, gdzie zajmowała się między innymi kampaniami Żabki skierowanymi do pokolenia Z, a także markami Hardmade czy Alfa Romeo. Specjalizuje się w kampaniach adresowanych do młodego pokolenia z sektora FMCG oraz projektach społecznych.
Julia Heleniak wesprze agencję w kontekście działań marketingowych skierowanych do Gen Z oraz w kompetencjach influencer marketingu, jako creative oraz influencer marketing specialist. Wcześniej tworzyła komunikację w social media dla marek takich, jak Instax, Fujifilm czy Guseppe.
Dołącz do dyskusji: Nowy team seniorski w That One Agency