SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RocketJobs i Just Join IT głównymi partnerami Kanału Zero. Budżet miesięczny 800 tys. zł

Serwisy rekrutacyjne - RocketJobs Just Join IT - zostały głównymi partnerami Kanału Zero. Współpracę ogłosili we wspólnym filmie twórcy marek: Piotr Nowosielski i Krzysztof Stanowski. Strony nie ujawniają wartości umowy.

Kanał Zero x Just Join IT, fot.Damian Bartoszek Kanał Zero x Just Join IT, fot.Damian Bartoszek

Zespół RocketJobs będzie dostarczać Kanałowi Zero inspiracji do rozmów o tematach ważnych dla pracujących Polaków, m.in. z zakresu najnowszych trendów na rynku pracy.

Charakterystyczny dla RocketJobs symbol rakiety znajdzie się w przestrzeni głównego studia nagraniowego, a wybrane ogłoszenia o pracę będą wyświetlane w programach kanału Zero. W ramówce będzie obecna także marka Just Join IT.

Stanowski: największe partnerstwo w historii polskiego YouTube

Krzysztof Stanowski twierdzi, że „według jego wiedzy, mamy tutaj do czynienia z największym partnerstwem w historii polskiego YouTube'a”.

- Wybór pracy jest drugą po wyborze partnera najważniejszą decyzją każdego człowieka. Od lat pomagamy Polkom i Polakom w jej podjęciu. Krzysztof jest żywym przykładem pozytywnej zmiany, chce wnieść do mediów zupełnie nową jakość i podobnie jak my działa na swoich zasadach. Połączył nas sposób myślenia, poczucie sprawczości i wiara we własne możliwości - dodał Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT, właściciela marek RocketJobs.pl i Just Join IT.

- Mam wrażenie, że tutaj nie będzie nudy, bo ciągle wpadacie na jakieś pomysły. Liczę na przygodę. Czuję się też odpowiedzialny za to, jak ta współpraca przełoży się na wasze dotarcie do szerszego grona odbiorców. I obiecuję sobie, że pokażemy całemu rynkowi, że niestandardowa reklama może być dużo korzystniejsza pod każdym względem niż robienie czegoś co robią wszyscy, według utartego schematu – dodaje Krzysztof Stanowski w wywiadzie dla RocketSpace.

Kanał Zero niedługo startuje na YouTube

Dziennikarz zapowiedział, że od początku startu Kanału Zero (oficjalnie 1 lutego br.) zakłada ruch z kilkoma programami dziennie. - Poranek, wieczór, a między nimi 2-3 formaty nie na żywo - napisał. Pytany, jaki czas antenowy będzie o sporcie, odpowiedział: „5 proc.”.

Krzysztof Stanowski przyznał, że Kanał Zero to jego projekt życia. - Weszło zakładałem anonimowo i "garażowo", bez funduszy i jakiegokolwiek wsparcia sponsorów. Ale na swoich zasadach. Kanał Sportowy w zasadzie od razu zaczął zarabiać, ale nie miałem tej pozycji co teraz, bo nie zajmowałem się wcześniej YT. Poza tym nie było to moje w 100 procentach (ani w 50). I nie miałem wiedzy i nosa, jaki mam dziś. Teraz pierwszy raz mogę coś stworzyć jako ja, bez patrzenia na pieniądze i zgodnie wyłącznie z własnym instynktem. Mam wszystkie karty. Jeśli to się nie uda, będzie to wyłącznie moja wina. Nie kojarzę sytuacji w polskich mediach, gdy ktokolwiek mógł zrobić coś tak po swojemu. Wcześniej albo ograniczała mnie kasa, albo niezależność, albo doświadczenie - tłumaczył obserwującym.

Czytaj także: Marcin Meller i Rafał Zaorski w Kanale Zero Krzysztofa Stanowskiego

W filmie zapowiadającym nowy projekt „Kanał Zero - co to będzie?” Stanowski stwierdził, że jego koszty miesięczne to szacunkowo 400 tys. - Więc tu akurat potrzebna aktualizacja: raczej 800 000 miesięcznie, ale nie jest to zła wiadomość, tylko bardzo dobra - podkreślił teraz.

Czytaj także: Za miesiąc rusza Kanał Zero. “Rzuci wyzwanie największym na Youtubie”

Krzysztof Stanowski zapowiedział także, że w poniedziałek pojawi się wywiad, jakiego udzielił „fajnemu chłopcu, który chce być dziennikarzem”. Jeszcze jedna rozmowa Stanowskiego o Kanale Zero ma pojawić się dla głównego sponsora jego nowego projektu. Kanał Zero ma na ten moment ponad 485 tys. subskrybcji.

Czytaj także: Krzysztof Stanowski bije rekordy popularności w internecie. Ekspert: Szufladkowanie go jest błędem

Wcześniej informowaliśmy, że w Kanale Zero będą także występujący poprzednio w Kanale Sportowym m.in. Robert Mazurek, Przemysław Rudzki, Monika Wądołowska czy Kamil Gapiński. Z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że dziennikarz Marcin Meller oraz inwestor Rafał Zaorski również będą zaangażowani w Kanał Zero. W nowym projekcie pojawi się program publicystyczny Mellera.

Kanał Zero ma na ten moment ponad 485 tys. subskrypcji.

Dołącz do dyskusji: RocketJobs i Just Join IT głównymi partnerami Kanału Zero. Budżet miesięczny 800 tys. zł

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fotoedytor
I ti jest wspòłpraca godna pochwały a nie promocja alko dla januszy
10 12
odpowiedź
User
marek
A tak kwiczeli eksperci ze nie ma pieniedzy na promocje na kanale Zero. Stanowski nie wyłoży ani złotówki na 2 studia, mysleć trzeba a nie gadać głupoty.
9 9
odpowiedź
User
dołopaty
Medioznawcy do łopaty i gdzie te wasze przewidywania z weekendu?
10 6
odpowiedź