SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy format Kanału Zero to hit. Prowadząca z Kanału Sportowego

Program satyryczny Kanału Zero „Dziennik narodowy” notuje między 200 tys. a 500 tys. wyświetleń za odcinek. Należy do najpopularniejszych dziś formatów na kanale Krzysztofa Stanowskiego, a związany jest z jego startem w wyborach. 

"Dziennik narodowy", fot. screen YouTube/Kanał Zero

Krzysztof Stanowski ogłosił, że chce startować w wyścigu o urząd prezydenta RP. Tłumaczy, że nie robi tego jednak, by wygrać, a by pokazać kulisy kampanii. W tym celu zaczął emitować format „Prezydenckie zero” w Kanale Zero, o czym ostatnio informowaliśmy

W jego kanale pokazywany jest także inny format związany z wyborami - „Dziennik narodowy”. To satyryczna wersja serwisu informacyjnego nawiązująca do audycji „Wiadomości”, która przez lata ukazywała się w telewizyjnej Jedynce.

Tak ogląda się „Dziennik narodowy”

„Dziennik” doczekał się na razie ośmiu odcinków, które wypuszczane są zwykle co tydzień. Najpopularniejszy pierwszy materiał ma już ponad 548 tys. wyświetleń. Zwykle każdy odcinek może liczyć na co najmniej 200 tys. odsłon, a niekiedy 300-400 tys.

To sprawia, że „Dziennik narodowy” jest dziś jednym z najpopularniejszych formatów w KZ obok m.in. „Stanowski&Mazurek” (zwykle 500-800 tys.) czy „Mazurek komentuje” (300-700 tys.).

Monika Wądołowska wcześniej w Kanale Sportowym

Prowadzącą program jest głównie Monika Wądołowska (jeden odcinek prowadził Tede), stylizowana na Danutę Holecką, która przez lata prowadziła „Wiadomości”.

Czytaj także: Nowy manager w KZ

Wądołowska przeszła wcześniej do Kanału Zero z Kanału Sportowego, gdzie m.in. prezentowała informacje oraz prognozę pogody, a także prowadziła niektóre wydania „Hejt Parku”. Współpracowała także z należącym do Stanowskiego internetowym radiem WeszłoFM, które zamknięto w lutym 2022.

Kanał Zero ma obecnie 1,52 mln subskrypcji. Ponad 3,4 tys. filmów zapewniło projektowi Krzysztofa Stanowskiego już 534 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Nowy format Kanału Zero to hit. Prowadząca z Kanału Sportowego

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sea
Harnaś oraz Żabka partnerzy strategiczni Kanału Zero.
13 3
odpowiedź
User
Adam3851
Jest, jest, jest. Wiedziałem, że znowu pojawią się cykliczne artykuły o tym youtuberze, który nie załapał się nawet do top20 w polskim youtube. W tym roku to chyba 37 artykuł wg. tagu: kanał zero. Trzeba troche podgonić, bo 2024 było ok. 155 artykułów wg. tagu: kanał zero.
Czy o innych osobach też tyle było artykułów?
12 4
odpowiedź
User
Mr Batyr
WM skrupulatnie odnotowują kolejne genialne posunięcia cudownego dziecka polskiego dziennikarstwa.
9 2
odpowiedź