Nowy format Kanału Zero to hit. Prowadząca z Kanału Sportowego
Program satyryczny Kanału Zero „Dziennik narodowy” notuje między 200 tys. a 500 tys. wyświetleń za odcinek. Należy do najpopularniejszych dziś formatów na kanale Krzysztofa Stanowskiego, a związany jest z jego startem w wyborach.

Krzysztof Stanowski ogłosił, że chce startować w wyścigu o urząd prezydenta RP. Tłumaczy, że nie robi tego jednak, by wygrać, a by pokazać kulisy kampanii. W tym celu zaczął emitować format „Prezydenckie zero” w Kanale Zero, o czym ostatnio informowaliśmy.
W jego kanale pokazywany jest także inny format związany z wyborami - „Dziennik narodowy”. To satyryczna wersja serwisu informacyjnego nawiązująca do audycji „Wiadomości”, która przez lata ukazywała się w telewizyjnej Jedynce.
Tak ogląda się „Dziennik narodowy”
„Dziennik” doczekał się na razie ośmiu odcinków, które wypuszczane są zwykle co tydzień. Najpopularniejszy pierwszy materiał ma już ponad 548 tys. wyświetleń. Zwykle każdy odcinek może liczyć na co najmniej 200 tys. odsłon, a niekiedy 300-400 tys.
To sprawia, że „Dziennik narodowy” jest dziś jednym z najpopularniejszych formatów w KZ obok m.in. „Stanowski&Mazurek” (zwykle 500-800 tys.) czy „Mazurek komentuje” (300-700 tys.).
Monika Wądołowska wcześniej w Kanale Sportowym
Prowadzącą program jest głównie Monika Wądołowska (jeden odcinek prowadził Tede), stylizowana na Danutę Holecką, która przez lata prowadziła „Wiadomości”.
Czytaj także: Nowy manager w KZ
Wądołowska przeszła wcześniej do Kanału Zero z Kanału Sportowego, gdzie m.in. prezentowała informacje oraz prognozę pogody, a także prowadziła niektóre wydania „Hejt Parku”. Współpracowała także z należącym do Stanowskiego internetowym radiem WeszłoFM, które zamknięto w lutym 2022.
Kanał Zero ma obecnie 1,52 mln subskrypcji. Ponad 3,4 tys. filmów zapewniło projektowi Krzysztofa Stanowskiego już 534 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Nowy format Kanału Zero to hit. Prowadząca z Kanału Sportowego
Czy o innych osobach też tyle było artykułów?