„Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz” w reklamach Staropolanki (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa wód mineralnych Staropolanka (produkowanej przez Polską Grupę Uzdrowisk). Akcja jest realizowana pod hasłem „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz!”.

Kampania podkreśla główne zalety wód mineralnych Staropolanka: unikalny skład, bogactwo minerałów i pochodzenie z pasm górskich, zlokalizowanych na Ziemi Kłodzkiej. W spocie pokazywane są symbole Parku Narodowego Gór Stołowych, takie jak rezerwat Błędne Skały czy masyw Szczelińca Wielkiego.
Akcja ma też zachęcać do prowadzenia zdrowego trybu życia i do racjonalnego odżywiania.
Reklamy są emitowane m.in. na stronach z sieci Google Display Network. Ponadto na stronie Staropolanka.pl uruchomiono zakładkę na której każdy może sprawdzić, jakiego rodzaju woda najbardziej pasuje do jego potrzeb i stylu życia.
Dołącz do dyskusji: „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz” w reklamach Staropolanki (wideo)