SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom i UM wygrały przetarg mediowy Tauronu

Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Starcom (Publicis Media) i UM (Universal McCann/IPG Mediabrands).

Przetarg dotyczył zawarcia umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych w mediach.

Oferty w nim złożyło sześć agencji: UM (Mediabrands), Starcom (Publicis Media), Carat (dentsu), Sigma Bis (wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU), Euvic Media, Media Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Tauron Sprzedaż najwyżej ocenił oferty agencji Starcom i UM.  Umowy z nimi zawrze na okres 2 lat. Budżet mediowy, jaki powierzy im do obsługi wynosi 22,14 mln zł.

Dotychczas obsługą mediową Tauronu zajmowały się domy mediowe Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu), które wygrały przetarg prowadzony pod koniec 2021 roku.

Dołącz do dyskusji: Starcom i UM wygrały przetarg mediowy Tauronu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl