Starcom i UM wygrały przetarg mediowy Tauronu
Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Starcom (Publicis Media) i UM (Universal McCann/IPG Mediabrands).
Przetarg dotyczył zawarcia umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych w mediach.
Oferty w nim złożyło sześć agencji: UM (Mediabrands), Starcom (Publicis Media), Carat (dentsu), Sigma Bis (wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU), Euvic Media, Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tauron Sprzedaż najwyżej ocenił oferty agencji Starcom i UM. Umowy z nimi zawrze na okres 2 lat. Budżet mediowy, jaki powierzy im do obsługi wynosi 22,14 mln zł.
Dotychczas obsługą mediową Tauronu zajmowały się domy mediowe Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu), które wygrały przetarg prowadzony pod koniec 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Starcom i UM wygrały przetarg mediowy Tauronu