Starcom obronił obsługę mediową BZ WBK
Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na obsługę w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Wygrał go dom mediowy Starcom (należący do Starcom MediaVest Group), który już poprzednio pracował w tym zakresie dla banku.
Do przetargu oprócz Starcomu zostały zaproszone domy mediowe reprezentujące największe grupy negocjacyjne (ich nazw nie podano). O wyborze zwycięskiego domu zadecydowały przede wszystkim duży poziom zrozumienia biznesu oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów.
Starcom pracuje dla Banku Zachodniego WBK od 2011 r. Oprócz planowania i zakupu mediów, zajmuje się między innymi reklamą display, VOD, performance marketingiem, działaniami branded content oraz paid social. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.
BZ WBK w bieżącej kampanii promuje Konto Godne Polecenia. W reklamach występuje piosenkarz Mrozu (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Starcom obronił obsługę mediową BZ WBK