Starcom członkiem zwyczajnym IAB Polska, Anna Sakowicz w radzie nadzorczej
Dom mediowy Starcom w najbliższym czasie zostanie członkiem zwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, a Anna Sakowicz, chief digital officer w grupie Starcom MediaVest, dołączy do rady nadzorczej organizacji.
Poprzednio, od 2011 roku, Starcom był członkiem nadzwyczajnym IAB Polska. Właśnie dzięki zmianie statusu na członka zwyczajnego firma może wprowadzić do rady nadzorczej organizacji swojego przedstawiciela, którym będzie Anna Sakowicz.
- Będziemy mogli skuteczniej niż dotychczas wpływać na ustalanie strategicznych celów i podejmowanych przez IAB inicjatyw, a dzięki temu reprezentować interesy naszej branży i kształtować jej wizerunek - zapowiada Sakowicz. - Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie m.in. informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi - wylicza.
Oprócz Starcomu branżę e-reklamową wśród członków zwyczajnych IAB Polska reprezentuje jeszcze MEC, pozostałymi są wydawcy.
Anna Sakowicz pracuje w grupie Starcom MediaVest od grudnia ub.r., po przejściu z Mindshare Polska (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Starcom członkiem zwyczajnym IAB Polska, Anna Sakowicz w radzie nadzorczej