Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.
W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych były o 22 proc. wyższe niż rok wcześniej. Największy wzrost tych przychodów – o ponad 100 proc. – zanotowała TV Puls.
Polskie kanały telewizyjne w październiku br. cennikowo zarobiły z reklam (bez autopromocji) 1,79 mld zł, czyli o 22 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wśród dziesięciu stacji o najwyższych przychodach tylko AXN zanotowało ich spadek w skali rok do roku – o 7,3 proc.
Z drugiej strony TV Puls w październiku br. cennikowo zarobiła z reklam o 103 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody reklamowe Viva Polska były natomiast o 74 proc. wyższe, TV4 i TVP2 – o 34 proc., TVP1 o 30 proc., a MTV – o 26 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe kanałów telewizyjnych (bez autopromocji) | ||
X.2010 | X.2009 | |
TVN | 412 755 283 zł | 352 675 643 zł |
Polsat | 350 454 636 zł | 328 837 472 zł |
TVP1 | 283 051 237 zł | 218 078 811 zł |
TVP2 | 189 541 316 zł | 141 488 442 zł |
TV Puls | 74 986 324 zł | 36 870 423 zł |
Viva Polska | 67 703 675 zł | 38 801 800 zł |
AXN | 42 517 395 zł | 45 867 685 zł |
TVN24 | 40 249 864 zł | 36 199 593 zł |
MTV | 34 385 495 zł | 27 200 976 zł |
TV4 | 32 204 856 zł | 24 129 590 zł |
monitorowane stacje razem | 1 793 301 000 zł | 1 469 332 740 zł |
Dołącz do dyskusji: Stacje telewizyjny zarobiły więcej z reklam – TV Puls o 100 proc.