„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Świat & Ludzie” najbardziej w dół
W lipcu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Świat & Ludzie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu br. względem lipca 2018 roku zmniejszyła się o 9,18 proc. i wyniosła 446 991 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,91 proc. do 313 852 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 200 316 egz., po spadku o 6,92 proc.
Z kolei najwięcej stracił magazyn „Świat & Ludzie”, który uplasował się na czwartej lokacie. Jego średni wynik sprzedażowy w lipcu br. wyniósł 155 539 egz., po spadku o 10,22 proc.
Względem czerwca br. wszystkie tytuły pochwalić się wzrostami średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Na Żywo” - było to 6,28 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Świat & Ludzie” najbardziej w dół