SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż reklam tylko przez Biuro Sprzedaży Time

Od 1 lutego zakupy czasu reklamowego w stacjach należących do Grupy Radiowej Time mogą być dokonywane jedynie bezpośrednio w Biurze Sprzedaży Time SA.

- Decyzja ta podyktowana jest koniecznością dostosowania serwisu sprzedażowego do zakresu oferowanych usług oraz korzyściami dla klientów i reprezentujących ich agencji, jakie wynikają z zawierania umów bezpośrednio z Time SA - czytamy w komunikacie.

W 2008 r. Time SA oprócz sprzedaży czasu reklamowego swoich stacji wprowadził na rynek rozwiązania z zakresu planowania kampanii radiowych oraz budowania celowych ofert cross-mediowych wykorzystujących on-line, prasę, radio oraz eventy muzyczne.

Sprzedaż czasu reklamowego w ramach pakietów, w tym: Drapacz Chmur i Drapacz Chmur Young pozostaje na tych samych zasadach, co w 2007 roku.

  • Więcej informacji:
  • Time

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż reklam tylko przez Biuro Sprzedaży Time

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl