Rośnie sprzedaż „Pani”, „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Pani”, a na czele spadków znalazł się tytuł „Joy”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2017 roku wyniosła 175 145 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2016 roku pismo to zanotowało spadek o 1,27 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do magazynu „Women’s Health” (Motor-Presse Polska). Jego sprzedaż ogółem w styczniu br. uplasowała się na poziomie 71 199 egz., po spadku o 20,04 proc.
Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca szóstego na trzecie. Jego wynik zwiększył się o 4,96 proc. do 69 830 egz.
Z kolei najwięcej - 33,63 proc. - stracił miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 43 249 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty siódmej na dziewiątą.
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 51,03 proc.) też pochwalić się mógł „Women’s Health”.
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Elle” (Grupa Burda) - było to 19,68 proc.
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż „Pani”, „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych