SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zwierciadło” przed „Twoim Stylem” w maju i czerwcu (dane PBC)

W drugim kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło”, które miało wynik niższy o zaledwie 94 egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W drugim kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 81 544 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 81 450 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).

Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w kwietniu br. „Twój Styl” miał sprzedaż wydania na poziomie 100 639 egz., a „Zwierciadło” - 81 202 egz. Z kolei w maju i czerwcu na czele znalazło się „Zwierciadło” z odpowiednio 84 047 egz. i 79 102 egz. (odpowiednio wyniki „Twojego Stylu” wynosiły 69 484 egz. i 74 508 egz.).

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w drugim kwartale br. na poziomie 48 335 egz.

Dalej uplasowały się: „Pani” (31 634 egz.), „Elle” (26 696 egz.) i „Glamour” (17 013 egz.).

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w drugim kwartale br. wyniosła 286 672 egz.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Zwierciadło” przed „Twoim Stylem” w maju i czerwcu (dane PBC)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Byc rarogiem
Na wydaniach TS powinien znalezc sie ten sam znaczek jak na kosmetykach, ze powstał bez „cruelty”, wtedy moze czytelniczka chętniej by kupowała. To zreszta w felietonie sugerowała Manuela Gretkowska
odpowiedź
User
na obcasach
Na wydaniach TS powinien znalezc sie ten sam znaczek jak na kosmetykach, ze powstał bez „cruelty”, wtedy moze czytelniczka chętniej by kupowała. To zreszta w felietonie sugerowała Manuela Gretkowska


Dziennikarki, które dalej tam pracują, milcząc i przytakując szefostwu "och, co za oszczerstwa księżniczek me too w tym poście", straciły legitymację. Celem zawodu dziennikarza jest namierzanie nieprawdłości, odwaga, ujanianie niewygodnych faktów, zwłaszcza jeśli dotyczą własnego podwórka, czyli są na wyciągnięcie ręki.
odpowiedź
User
iza
Skupcie się na czytelniczkach, bo te wam odchodzą:(
odpowiedź