SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół

W październiku 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2019 roku wyniosła 110 225 egz. W porównaniu do października 2018 roku była ona niższa o 6,59 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z czwartego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 6,78 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 61 375 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 57 195 egz., po spadku o 30,96 proc.

Z drugiej na czwartą pozycję spadła „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 59,52 proc. do 33 594 egz.

W październiku 2019 roku w porównaniu do września 2019 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to 19,17 proc.

Również i tutaj największy spadek, wynoszący 45,68 proc., odnotowało „Show”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hej
Brawo Burda jeszcze trochę oszczędności i zatrudniania na kierowniczych stanowiskach dyletantów i plajta zapewniona 😱😱
0 0
odpowiedź
User
Hej
Brawo Burda jeszcze trochę oszczędności i zatrudniania na kierowniczych stanowiskach dyletantów i plajta zapewniona 😱😱
0 0
odpowiedź
User
J.
Chłopie. Sprawdź ceny egzemplarzowe. W październiku 2018 i 2019 roku.
0 0
odpowiedź