„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
W lutym 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people była „Viva!”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) w lutym 2018 roku wyniosła 136 671 egz. W porównaniu do lutego 2017 roku była ona niższa o 13,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 17,15 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 128 133 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 27,68 proc. do 99 787 egz.
Oczko niżej znalazły się „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 82 558 egz., po wzroście o 11,35 proc. - jedynym w zestawieniu.
W lutym 2018 roku w porównaniu do stycznia 2018 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Viva!” - było to 111,91 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 10,34 proc., odnotował tutaj „Flesz” (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018