Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science
Do zespołu firmy Sotrender, zajmującej się analityką treści w internecie, dołączyli Paweł Obiedziński (head of revenue), Marek Młodożeniec (analityk produktowy) oraz Marcin Grodzicki (head of product).
Paweł Obiedziński będzie nadzorował prace działów sprzedaży, obsługi klienta oraz marketingu. Karierę zawodową wiązał do tej pory z firmami z obszaru ecommerce. Kierował działem sprzedaży w Grouponie, pełnił także funkcję head of sales na region Europy Środkowo-Wschodniej w Foodpandzie. Jako country manager uczestniczył w rebrandingu polskiego portalu Gastronauci w Zomato. Wprowadzał na rynek markę gastronomiczną Storyous.
Marek Młodożeniec poprzednio pracował w Deloitte Consulting jako data scientist, wcześniej m.in. w MillwardBrown. Sześć lat był naukowcem, zajmował się m.in. psychometrią (eye-tracking, HRV). Ma na koncie współprace z Komisją Europejską, Ośrodkiem Przetwarzania Informacji czy Uniwersytetem Warszawskim.
Marcin Grodzicki współpracował m.in. z Agorą oraz startupami w Londynie. Zakładał StartHolidays i Resonance. Współorganizator warszawskiej edycji spotkań ProductTank skierowanych do product managerów. Specjalizuje się głównie w narzędziach opartych o dane oraz automatyce procesów.
Wzmocnienia personalne mają związek z wygranym przez Sotrender grantem z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Powiększony zespół firmy liczy obecnie 32 osoby, zatrudniono m.in. dodatkowych specjalistów od machine learning oraz programistów.
Dołącz do dyskusji: Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science