SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science

Do zespołu firmy Sotrender, zajmującej się analityką treści w internecie, dołączyli Paweł Obiedziński (head of revenue), Marek Młodożeniec (analityk produktowy) oraz Marcin Grodzicki (head of product).

Od lewej: Paweł Obiedziński, Marek Młodożeniec, Marcin GrodzickiOd lewej: Paweł Obiedziński, Marek Młodożeniec, Marcin Grodzicki

Paweł Obiedziński będzie nadzorował prace działów sprzedaży, obsługi klienta oraz marketingu. Karierę zawodową wiązał do tej pory z firmami z obszaru ecommerce. Kierował działem sprzedaży w Grouponie, pełnił także funkcję head of sales na region Europy Środkowo-Wschodniej w Foodpandzie. Jako country manager uczestniczył w rebrandingu polskiego portalu Gastronauci w Zomato. Wprowadzał na rynek markę gastronomiczną Storyous.

Marek Młodożeniec poprzednio pracował w Deloitte Consulting jako data scientist, wcześniej m.in. w MillwardBrown. Sześć lat był naukowcem, zajmował się m.in. psychometrią (eye-tracking, HRV). Ma na koncie współprace z Komisją Europejską, Ośrodkiem Przetwarzania Informacji czy Uniwersytetem Warszawskim.

Marcin Grodzicki współpracował m.in. z Agorą oraz startupami w Londynie. Zakładał StartHolidays i Resonance. Współorganizator warszawskiej edycji spotkań ProductTank skierowanych do product managerów. Specjalizuje się głównie w narzędziach opartych o dane oraz automatyce procesów.

Wzmocnienia personalne mają związek z wygranym przez Sotrender grantem z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Powiększony zespół firmy liczy obecnie 32 osoby, zatrudniono m.in. dodatkowych specjalistów od machine learning oraz programistów.

Dołącz do dyskusji: Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl