Sony Ericsson rozpoczyna piłkarską kampanię 'Extra Man'
Rusza kampania promocyjna Sony Ericssona związana z przyszłorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej. Głównym elementem akcji pod hasłem "Extra Man" jest uruchomiony właśnie serwis internetowy.
Rozpoczęta przez Sony Ericsson kampania związana z mistrzostwami świata w piłce nożnej RPA 2010 wynika z faktu, że kontrolowana przez firmę marka otrzymała tytuł oficjalnego telefonu komórkowego tej imprezy. W ramach akcji "Extra Man" uruchomiono właśnie stronę internetową poświęconą temu turniejowi. Pod adresem www.sonyericsson.com/extraman znajdują się przede wszystkim multimedia: skróty meczów kwalifikacyjnych do przyszłorocznej imprezy oraz najsłynniejsze momenty z poprzednich turniejów, które można pobierać na telefony komórkowe. Ponadto w serwisie działa wyszukiwarka WorldCupedia skupiona na tematyce piłki nożnej.
Sony Ericsson zapowiedział również, że w przyszłym roku udostępni na swoje telefony komórkowe aplikację, dzięki której będzie można błyskawicznie uzyskać dostęp do wiadomości i multimediów związanych z mistrzostwami. Usługa umożliwi również dzielenie się przez użytkowników tymi treściami w serwisach społecznościowych. - Chcemy wzbogacać i udoskonalać przeżycia kibiców piłkarskich jako przekaźnik opinii oraz treści multimedialnych na światową skalę - uzasadnia Stephan Croix, head of global marketing partnerships w Sony Ericsson.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson rozpoczyna piłkarską kampanię 'Extra Man'