Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrały przetarg GUS
Główny Urząd Statystyczny rozstrzygnął przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą badań ankietowych. Do współpracy wybrał trzy agencje: Sigmę Bis, firmę Tarraya oraz Five Media.
Przetarg GUS podzielony był na 3 części. Pierwsza dotyczyła zakupu powierzchni reklamowej, publikacji i emisji artykułu reklamowego, w prasie drukowanej (w wydaniach papierowych i elektronicznych oraz powiązanych z nimi portalach internetowych) dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach.
Oferty w nim złożyły: Five Media, Sigma Bis, Tarraya, Mdia Group i konsorcjum agencji Euvic Media z Aplan Media. GUS do współpracy wybrał Sigmę Bis.
Część druga obejmowała wywiad telewizyjny z ekspertem GUS, promujący badania ankietowe i reportaż o badaniach ankietowych. Tutaj wpłynęły oferty od: firmy Tarraya i konsorcjum agencji Euvic Media z Aplan Media. W tej części GUS wybrał firmę Tarraya.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z kolei część trzecia dotyczyła zakupu powierzchni reklamowej, emisji artykułu na temat badań ankietowych w 3 ogólnopolskich portalach internetowych oraz 3 regionalnych portalach internetowych wraz z zapewnieniem promocji artykułów na stronie głównej portalu. Oferty w tej części złożyły: Five Media, Sigma Bis, Tarraya oraz konsorcjum agencji Euvic Media z Aplan Media. Tę część wygrała agencja Five Media.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrały przetarg GUS