Sieć Multimedia Polska sprzedaje energię elektryczną
Operator kablowy Multimedia Polska poszerzył swoją ofertę o sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych. Sieć oferuje im ceny niższe nawet o 15 proc. od tych, które płacą u obecnego dostawcy.
- Rozszerzenie oferty o sprzedaż energii elektrycznej to kolejny krok potwierdzający konsekwentną realizację naszej nowej strategii zakładającej oferowanie klientom wielu nowych usług, również wykraczających poza dotychczasowy zakres modelu biznesowego - mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.
Dotąd oferta sprzedaży energii elektrycznej została wprowadzono pilotażowo w trzech miastach: Częstochowie, Łodzi oraz Toruniu i jest skierowana do obecnych klientów Multimedia Polska. - Już niedługo uruchomimy sprzedaż energii elektrycznej w całej Polsce - zapowiada Rogowski.
Klienci którzy podpiszą umowę na sprzedaż energii elektrycznej z Multimedia Polska mogą liczyć na upust do 15 proc. względem taryfy obecnego sprzedawcy obowiązujący do końca 2014 roku oraz do 5 proc. od stycznia 2015 roku nawet do końca 2016 roku. W ramach oferty klienci zyskują również gwarancję utrzymania niskiej stawki do końca obowiązywania umowy, niezależnie od zmian cen energii elektrycznej na rynku.
Sprzedaż energii elektrycznej przez Multimedia Polska jest świadczona przez spółkę zależną - Multimedia Polska Energia. To już trzecia nowa usługa, po telefonii komórkowej w modelu MVNO oraz monitoringu domu, wprowadzona do oferty przez Multimedia w tym roku.
Sieć Multimedia Polska świadczy jednak przede wszystkim usługi telewizji kablowej, internetu i telefonii. Na koniec ub.r. operator miał 826 tys. abonentów (dowiedz się więcej).
Wprowadzenie energii elektrycznej do oferty sieci kablowych to skutek porozumienia Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej z Energetycznym Centrum, które zostało zawarte w czerwcu 2013 roku (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Sieć Multimedia Polska sprzedaje energię elektryczną