Shake Hands tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w social media
Agencja Shake Hands (należąca do Brand Support) utworzyła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze w mediach społecznościowych marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. Kieruje nim Ewa Sętowska.
W ramach nowoutworzonego działu agencja oferuje klientom kompleksowe wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami.
W nowym dziale za poszczególne obszary odpowiadają: Ewa Sętowska - senior account manager, która pokieruje zespołem, Agnieszka Radosz - community manager, Barbara Pińkowska - visual marketing, Szymon Ślipko - dyrektor strategii.
Agencja planuje zatrudnić kolejne osoby do nowego działu.
- Kategoria wnętrza to temat pozornie bardzo łatwy do komunikacji w mediach społecznościowych. Pozornie, ponieważ marketingowy clutter, problemy z organicznymi zasięgami, ciągle pojawiające się nowe narzędzia i mikro trendy powodują, że wyróżnienie się z komunikacją staje się coraz większym wyzwaniem dla marketerów. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu we współpracy z markami z tej kategorii jesteśmy gotowi na zaoferowanie klientom skutecznych rozwiązań - mówi Szymon Ślipko, dyrektor strategii w Shake Hands.
Dołącz do dyskusji: Shake Hands tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w social media