Ruszyła kampania reklamowa Jedynki Polskie Radio
Hasło kampanii: 'Twoje osobiste radio'. Zasięg kampanii ma wymiar ogólnopolski. Kampania potrwa do końca kwietnia br.
Już od poniedziałku 10 kwietnia br. w telewizjach: Telewizji Polskiej (TVP 1 i TVP 2), POLSAT, TVN24, KINO POLSKA oraz na stronie internetowej obejrzeć można spot reklamowy, w którym udział wzięli znani dziennikarze radiowej Jedynki: Marta Kielczyk, Małgorzata Prokopiuk, Roman Czejarek i Zbigniew Krajewski. Reklamy prasowe ukazywać się będą w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Fakcie”, „Polityce”, „Wprost”, „Chwili dla Ciebie” i Wydawnictwach Polskapresse – regiony.
Bannery reklamowe ukazały się na stronach internetowych: www.polskieradio.pl , www.polskieradio.pl/jedynka i www.onet.pl
Kreację kampanii przygotowała firma Martis SA.
Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Jedynki Polskie Radio jako stacji informacyjnej, będącej zawsze blisko słuchacza i dostarczającej mu rzetelnych, aktualnych informacji.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania reklamowa Jedynki Polskie Radio