SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania depilatora Rowenta Fresh Extreme (wideo)

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa depilatora Rowenta Fresh Extreme Total 3w1. W najbliższym czasie akcja obejmie też telewizję, prasę i salony fryzjerskie.

Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek trzy modele depilatora Rowenta Fresh Extreme Total 3w1 obrazowo podkreśla, że ma on ergonomiczny kształt i eleganckie wzornictwo nawiązujące stylistyką do biżuterii oraz redukuje ból dzięki systemowi wzmocnionego nadmuchu zimnego powietrza. Akcja jest skierowana do wymagających kobiet prowadzących aktywny i zdrowy tryb życia.




Kampania od początku maja jest prowadzona w internecie, obejmując serwis zawierając prezentację produktu i opinie ekspertów na jego temat, reklamy na innych stronach oraz pozycjonowanie w wyszukiwarkach. W najbliższym czasie działania rozpoczną się w telewizji (20-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i kobiecych), prasie (kobiece magazyny lifestylowe) oraz 400 salonach fryzjerskich (sieć nośników Look.tv).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowały agencja Publicis (telewizja i prasa) oraz portal Gazeta.pl (internet), natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania depilatora Rowenta Fresh Extreme (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl