Ruszyła kampania depilatora Rowenta Fresh Extreme (wideo)
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa depilatora Rowenta Fresh Extreme Total 3w1. W najbliższym czasie akcja obejmie też telewizję, prasę i salony fryzjerskie.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek trzy modele depilatora Rowenta Fresh Extreme Total 3w1 obrazowo podkreśla, że ma on ergonomiczny kształt i eleganckie wzornictwo nawiązujące stylistyką do biżuterii oraz redukuje ból dzięki systemowi wzmocnionego nadmuchu zimnego powietrza. Akcja jest skierowana do wymagających kobiet prowadzących aktywny i zdrowy tryb życia.
Kampania od początku maja jest prowadzona w internecie,
obejmując serwis zawierając prezentację produktu i opinie ekspertów
na jego temat, reklamy na innych stronach oraz pozycjonowanie w
wyszukiwarkach. W najbliższym czasie działania rozpoczną się w
telewizji (20-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i
kobiecych), prasie (kobiece magazyny lifestylowe) oraz 400 salonach
fryzjerskich (sieć nośników Look.tv).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowały
agencja Publicis (telewizja i prasa) oraz portal Gazeta.pl
(internet), natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy
Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania depilatora Rowenta Fresh Extreme (wideo)