Ruszył przetarg na spot "Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”
Państwowa Inspekcja Pracy zaprosiła agencje do składania ofert na kreację i produkcję spotu telewizyjnego do kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”. Akcję pod tym hasłem PIP prowadzi co roku, zwykle wiosną.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. kreacja i produkcja 30-sek. spotu promocyjnego, opracowanie hasła wspomagającego główne hasło kampanii, projekt plakatu promującego kampanię, layout strony internetowej z nią związanej, projekt banneru internetowego. PIP za te prace zapłaci wybranej agencji 123,5 tys. zł netto.
Kampanię pod hasłem „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” zainicjowano w 2013 roku. Jej celem jest ograniczenie ryzyka wypadków oraz poprawa ochrony zdrowia wśród rolników i członków ich rodzin. W ub. latach kampanię realizowano w telewizji i radiu, a jej wsparciem były działania w internecie. Przeprowadzano ją na przełomie maja i czerwca, tuż przed sezonem żniw, czyli okresu wzmożonych prac polowych. Podobnie w tym roku - kampania zostanie przeprowadzona późną wiosną, jej start zaplanowano na 18 maja.
W tym roku PIP realizuje ostatni już etap tej kampanii - ponieważ całą zaplanowano na 3 lata. W tym roku promowane będą dobre praktyki z zakresu zapobiegania wypadkom związanym z pracą w gospodarstwie rolnym przy zwierzętach. Jak podaje PIP, średnio co roku 2,5 tys. wypadków w gospodarstwach rolniczych powodowanych jest przez zwięrzęta, np. poprzez ugryzienie, uderzenie lub przygniecenie.
W ub.r. kampania zwracała uwagę na wypadki związane z obsługą maszyn i pojazdów rolniczych. Za jej realizację odpowiadały m.in. Effective Media i Effective Media Solutions. Rok wcześniej za działania odpowiadała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na spot "Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym”