Rusza sprzedaż reklam w Discovery Historia
Od 1 czerwca br. broker Discovery Media rozpocznie regularną sprzedaż reklam w kanale dokumentalnym Discovery Historia. Stacja dostępna będzie w sprzedaży cennikowej i w ofercie pakietów gwarantowanej widowni.
Kontynuowana będzie też sprzedaż niestandardowej oferty reklamowej kanału. - Decyzję o poszerzeniu sprzedaży czasu Discovery Historia podjęliśmy, widząc dynamicznie rosnące zainteresowanie dotychczas sprzedawanymi na tym kanale pakietami niestandardowymi - komentuje Dorota Żurkowska–Bytner, country manager Central Europe Discovery Networks CEEMEA.
Kanał Discovery Historia będzie szóstą stacją z portfolio Discovery Networks w Polsce, która nadawać będzie reklamy obok Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science i Discovery World. W sumie broker Discovery Media obsługiwać będzie sprzedaż reklam w ośmiu stacjach, bo w jego portfolio są również kanały dziecięce Turner Broadcasting System (Cartoon Network i Boomerang).
Discovery Historia nadaje od 2006 roku. Dociera do 7,3 proc. gospodarstw domowych z dostępem do telewizji w Polsce. Kanał oglądać można m.in. na platformach N i TP oraz w sieciach kablowych Multimedia Polska i Toya.
Dołącz do dyskusji: Rusza sprzedaż reklam w Discovery Historia