SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Szot na czele projektów niestandardowych w Discovery

Monika Szot dołączyła do warszawskiego zespołu Discovery Media Brand Partnership, gdzie objęła stanowisko brand partnership product development and project managera.

Szot pokieruje realizacją projektów niestandardowych dla portfolio nadawcy. Będzie ona raportować do Jacka Szymczyka, który pełni funkcję ad sales directora w Polsce.

- W odpowiedzi na rosnącą liczbę realizowanych przez nasz zespół projektów branded content oraz dynamiczny rozwój oferty Eurosport Experience, zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy osobę z szerokim doświadczeniem w implementacji kampanii reklamowych. Kompetencje Moniki z pewnością okażą się cenne w procesie realizacji oraz w wytyczaniu ścieżek rozwoju naszych produktów komercyjnych - mówi Jacek Szymczyk.

W przeszłości Monika Szot pracowała m.in. w ZOG, Dentsu Aegis Network i MEC Wavemaker . Od 2011 roku zajmuje się sprzedażą i realizacją niestandardowych projektów w obszarze branded content.

Dołącz do dyskusji: Monika Szot na czele projektów niestandardowych w Discovery

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wujek_Sam
Super Monia!!!
Gratki :)
odpowiedź
User
wt
Super, gratulacje! :)
odpowiedź
User
Anna
Gratuluję wyboru! Idealna osoba na to miejsce! Powodzenia
odpowiedź