Rusza przetarg na kampanię Ogólnopolskiego Towarzystwa OchronyPtaków
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków rozpoczęło przetarg naswoją kampanię reklamową. Akcja ma być prowadzona w dwóch etapach.
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków brief swojej kampaniireklamowej rozesłało do 30 agencji. Akcja ma składać się z dwóchodsłon: pierwsza o charakterze wizerunkowym będzie prezentować tenzwiązek, natomiast druga - zachęcać do członkostwa w nim.
Kampania jest planowana w radio, prasie, internecie, na outdoorzeoraz w ramach działań ambientowych, współpracypartnersko-patronackiej, public relations i eventów.
Pierwszy etap akcji ma się rozpocząć na przełomie jesieni i zimybieżącego roku, a drugi - w czerwcu przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Rusza przetarg na kampanię Ogólnopolskiego Towarzystwa OchronyPtaków