Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)
W swojej nowej kampanii reklamowej platforma YouTube Music stara się podkreślić, że jedną z jej zalet jest różnorodność. Bo usługa oferuje różne gatunki muzyczne i ma różnych odbiorców, z których każdy jest indywidualnością z własnym gustem i wyborami.
Na kampanię składa się 5 różnych spotów. Każdy z nich portretuje jednego z użytkowników YouTube Music w momencie gdy słucha on swojej ulubionej muzyki w serwisie.
Bohaterem jednego ze spotów jest kilkuletni Koreańczyk, który ze słuchawkami na uszach słucha w metrze hip-hopu, a muzyka pomaga mu przełamać strach przed grupką starszych od niego młodzieńców okupujących schody na stacji.
Podróżującej samolotem Kristen muzyka płynąca z YouTube Music towarzyszy w pełnym smutku i łez zamyśleniu.
Muzułmanka Afsa to bohaterka trzeciego spotu w kampanii. Dziewczyna wychodząc po zakończonej lekcji idzie szkolnym korytarzem i w zawrotnym tempie powtarza słowa dynamicznego utworu odtwarzanego z YouTube Music.
W kolejnych dwóch spotach wykonująca prace społeczne Tina przy dźwiękach muzyki spotyka się z rodziną, a młody chłopak Alex słuchając YouTube Music oddaje się w domu swojej sekretnej pasji - jest transwestytą.
- Jesteśmy dumni z różnorodności użytkowników naszej platformy – podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek Danielle Tiedt, szefowa marketingu YouTube. – Dajemy prawo do życia i wyrażania emocji każdemu, bez względu na kolor skóry, wyznanie czy seksualną orientację. Ta kampania świetnie oddaje te wszystkie wartości, które kierowały nami w momencie tworzenia muzycznej platformy łączącej przez muzykę ludzi na całym globie.
Za kampanię odpowiada agencja Anomaly New York.
Dołącz do dyskusji: Różnorodność ludzi, gustów i stylów w reklamie platformy YouTube Music (wideo)
jacy łaskawi...Nie chodzi o gejów tylko o ofertę, cenę.