SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rowland dla Centrum Medycznego Enel-Med

Centrum Medyczne Enel-Med powierzyło obsługę w zakresie public relations firmie Rowland Communications

Głównym celem współpracy jest rozwój komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzięki najnowszej technice i technologii, w ciągu dobowej hospitalizacji można wykonać niezbędne badania, aby w pełni poznać i ocenić stan zdrowia.

Zdecydowaliśmy o wejściu Enel-Med na giełdę. Planujemy przeprowadzić debiut w czwartym kwartale tego roku, albo w pierwszym kwartale 2006 roku. Postanowiliśmy wzmocnić nasz wizerunek korzystając ze wsparcia ekspertów z branży PR. Na wybór firmy – konsultanta ds. wizerunku, najistotniejszy wpływ miało duże doświadczenie Rowland Communications na rynku medycznym i inwestorskim – mówi Adam Rozwadowski, Dyrektor Generalny Enel-Med.

Dołącz do dyskusji: Rowland dla Centrum Medycznego Enel-Med

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl