Rośnie sprzedaż magazynu 'Top Gear'
Drugi, marcowy numer miesięcznika motoryzacyjnego "Top Gear",wydawanego przez Burda Media Polska, osiągnął sprzedażegzemplarzową o 20 proc. wyższą niż pierwsze wydanie pisma.
Średnia sprzedaż marcowego numeru "Top Gear" wyniosła 112 349egz. przy nakładzie liczącym 145 tys. egz. - wynika z danychwłasnych wydawcy. Pierwszy, lutowe wydanie magazynu rozeszło się wilości 93 600 egz., a jego nakład wynosił 122 tys. egz.
Przypomnijmy, że gdy pismo wchodziło na rynek, wydawca zakładałosiągnięcie i utrzymanie sprzedaży tytułu na poziomie 60 tys. egz.Jednak wszystkie numery "Top Gear", które dotychczas ukazały się,sprzedawane były w cenie promocyjnej wynoszącej 3,90 zł, która madocelowo zostać podniesiona.
Miesięcznik "Top Gear" wydawany na licencji BBC Worldwide.Magazyn liczy 180 stron. Redaktorem naczelnym pisma jest PiotrFrankowski.
Burda Media Polska
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż magazynu 'Top Gear'