„Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów
Trzeci sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 4,16 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 260 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.
„Rolnik szuka żony 3” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki reality-show oglądało średnio 4,16 mln osób. Przełożyło się to na 27,8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,1 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 24,9 proc. w grupie 16-59.
Do tej pory największą widownią cieszył się czwarty odcinek produkcji, który zgromadził przed ekranami telewizorów 4,56 mln oglądających.
Każdy odcinek reality-show przynajmniej przez 1 minutę śledziło średnio 5,97 mln osób.
Dla porównania, drugą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,90 mln osób, co przełożyło się na 24,69 proc. i 21,03 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 260 tys. widzów. Zdecydowanie zwiększyły się również jego udziały w rynku.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas („Kabaret na żywo” i „CSI: Cyber”), co daje mu 10,5 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. serial „Na noże”; 9,6 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne i kabaretowy program „Żarty i barty”; 6,1 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 też nokautuje konkurencję, a dalej plasują się TVN, Polsat i TVP2.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP1 - Rolnik szuka żony 3 |
4 157 910 |
27,8% |
1 601 434 |
24,1% |
2 380 790 |
24,9% |
Polsat |
1 578 659 |
10,5% |
767 502 |
11,5% |
1 099 308 |
11,5% |
TVN |
1 439 581 |
9,6% |
827 164 |
12,4% |
1 084 917 |
11,4% |
TVP2 |
906 534 |
6,1% |
569 128 |
8,5% |
702 164 |
7,4% |
Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji hitowego reality-show „Rolnik szuka żony”. Czwarty sezon programu widzowie TVP1 obejrzą jesienią 2017 roku.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,53 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów