SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rodzice osób nieheteronormatywnych w reklamie telekomu Spark (wideo)

Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark razem z organizacją OUTLine przygotowali kampanię hołdującą wartościom miłości rodzicielskiej, dumy i tolerancji dla osób reprezentujących społeczność LGBTQIA+.

W spocie głos oddano rodzicom osób reprezentujących szerokie spektrum nieheteronormatywności (np. homoseksualnych, transseksualnych, aseksualnych, interseksualnych i innych). Społeczność ta określona została skrótem LGBTQIA+, który obejmuje swoim znaczeniem różnorodność w sferze tożsamości seksualnej w sposób inkluzywny.

Kampania zbiega się ze zbliżającym się w Nowej Zelandii festiwalem Pride 2019, celebrującym społeczność LGBTQIA+. Spot pokazuje jej członków oczami ich własnych rodziców.

W filmie matka opowiada o swoim transgenderowym synu z dumą i miłością, w tle widzimy zdjęcia z rodzinnego archiwum. Kobieta wyznaje, że razem z mężem nie wiedzieli dużo o transpłciowowści, rozumieli jednak potrzeby syna i udzielili mu wsparcia emocjonalnego i psychicznego. Łamiącym się głosem matka wspomina też o trudnościach i lękach związanych z sytuacją jej dziecka.

Za kreację odpowiada Colenso BBDO.Przygotowano ją we współpracy z pozarządową organizacją OUTLine, pomagającą osobom nieheteronormatywnym w Nowej Zelandii.

Dołącz do dyskusji: Rodzice osób nieheteronormatywnych w reklamie telekomu Spark (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leszko
Tu trzeba płakać, a nie się cieszyć
odpowiedź