Rocket Media po rebrandingu
Po prawie 10 latach obecności na rynku agencja performance marketingu Rocket Media zdecydowała się na odświeżenie wizerunku i przeszła proces rebrandingu. Za stworzenie nowej identyfikacji wizualnej odpowiada studio brandingowe Necon.
Do tej pory identyfikację wizualną Rocket Media charakteryzowała pomarańczowa, rysunkowa rakieta. Z logo w nowej wersji zniknęła rysunkowa rakieta, a pojawił się znak, który odzwierciedla to, czym Rocket Media zajmuje się na co dzień - przypomina kursor symbolizujący działania online, ma dynamiczny kształt symbolizujący poprawę wyników klienta i odwagę w działaniu, dodatkowo tworzy literę R jak Rocket Media.
- To co wyróżnia nową odsłonę Rocket Media to odważna kolorystyka, ciekawa typografia i te przepiękne fotografie kosmiczne - komentuje Błażej Polkowski, creative director w studiu Necon, które odpowiadało za rebranding.
Na górze nowe logo Rocket Media, na dole poprzednia wersja
Zmiana identyfikacji wiązała się również z przygotowaniem nowej witryny internetowej. Nowością serwisu rocketmedia.pl jest teraz narzędzie - generator usług. Użytkownik odwiedzający stronę określa branżę, w której działa i cel biznesowy, jaki chciałby osiągnąć dzięki działaniom e-marketingowym. W rezultacie otrzymuje podpowiedź, jakie narzędzia sprawdzą się w jego przypadku najlepiej.
- Bardzo zależało nam przy tworzeniu nowej strony internetowej, aby dać użytkownikowi już na samym początku wizyty wartość dodaną - pierwszą wskazówkę i wiedzę. Po tylu latach realizacji różnorodnych projektów wiemy już co się sprawdza, a co nie. Na bazie tych doświadczeń powstał generator usług, który nazywamy między sobą silnikiem naszej rakiety. - mówi Kamila Węcka, marketing specialist w Rocket Media.
Dołącz do dyskusji: Rocket Media po rebrandingu