SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rexona oficjalnym partnerem polskiej siatkówki

Należąca do koncernu Unilever marka Rexona została partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej (PZPS).

Nawiązana przez Rexonę współpraca z PZPS ma nie tylko podkreślać zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otworzyć nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.

Poprzez partnerstwo z PZPS marka należąca do Unilever nie tylko wspiera rozwój piłki siatkowej, ale również chce budować unikalne relacje z publicznością i kreuje niezapomniane emocje wśród jego pasjonatów.

- Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. Misją marki Rexona jest wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości i czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji - mówi Tomasz Suffner, personal care business unit lead Poland, Baltics & Ukraine, członek zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Dołącz do dyskusji: Rexona oficjalnym partnerem polskiej siatkówki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fanka
Bravo Rexona i team Unilever, super partnerstwo!!. Tego potrzeba polskiej siatkówce, dobrych partnerów którzy pomogą profesjonalizować i dalej promować tą dyscyplinę. Pod względem popularności dyscyplina w Polsce nr 2, pod względem skuteczności zdecydowanie nr 1!!!! Wygramy olimpiadę i przeskoczymy w końcu piłkę nożną ;)
odpowiedź