Rexona oficjalnym partnerem polskiej siatkówki
Należąca do koncernu Unilever marka Rexona została partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej (PZPS).
Nawiązana przez Rexonę współpraca z PZPS ma nie tylko podkreślać zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otworzyć nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.
Poprzez partnerstwo z PZPS marka należąca do Unilever nie tylko wspiera rozwój piłki siatkowej, ale również chce budować unikalne relacje z publicznością i kreuje niezapomniane emocje wśród jego pasjonatów.
- Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. Misją marki Rexona jest wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości i czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji - mówi Tomasz Suffner, personal care business unit lead Poland, Baltics & Ukraine, członek zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.
W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.
Dołącz do dyskusji: Rexona oficjalnym partnerem polskiej siatkówki