Resort infrastruktury wybrał agencję do kampanii o niebezpiecznej jeździe
Ministerstwo Infrastruktury rozstrzygnęło przetarg na kampanię społeczną dotyczącą niebezpiecznej jazdy samochodami osobowymi. Wybierało spośród 21 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg resortu infrastruktury dotyczył przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej dotyczącej przekraczania przez kierujących samochodami osobowymi dopuszczalnej prędkości.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 21 ofert. Złożyły je agencje: Fabryka Marketingu ( z ceną 9,5 mln zł), Althermedia (7,38 mln zł), Tarraya ( 8,38 mln zł), Upside (6,94 mln zł), 38PR & Content Communication (5,67 mln zł), Delord (6,55 mln zł), Keino Grupa (6,99 mln zł), World Video (6,13 mln zł), Entrast (7,45 mln zł), Aplan Media (7,37 mln zł), Agencja Reklamowa dsk (5,68 mln zł), Advalue (6,09 mln zł), Five Media (4,99 mln zł), Polski Instytut Rozwoju (6,8 mln zł), Frenzy (9,26 mln zł) oraz konsorcja: Grupa Eskadra i Euvic Media ( 6,23 mln zł), Media Group i ITBC Communication (7,28 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (7,25 mln zł), Mastermind Media i Brand New Heaven (6,68 mln zł), MUFU (7,25 mln zł), Effective Media Solutions i Smile Communication (5,83 mln zł).
Resort do współpracy wybrał Keino Grupę.
Agencja ta będzie odpowiadać za przygotowanie kreacji, w tym scenariusz, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego o długości do 45 sekund. Zajmie się też zakupem czasu antenowego w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz zrealizuje działania informacyjno - promocyjne wspierające kampanię.
Dołącz do dyskusji: Resort infrastruktury wybrał agencję do kampanii o niebezpiecznej jeździe