Reprise rozpoczyna międzynarodową obsługę Lego
Warszawski oddział agencji Reprise, należącej do IPG Mediabrands będzie hubem firmy Lego, w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja będzie odpowiedzialna za działania w regionie REEMEA.
Polski oddział sieci agencji Reprise będzie koordynował wszystkie działania searchowe oraz promocje w serwisie YouTube produktów firmy Lego. Pod opieką oddziału będzie kilkanaście rynków w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Firma Lego jest klientem domu mediowego Initiaitive, siostrzanej agencji Reprise z grupy IPG Mediabrands. Rozpoczęcie współpracy pomiędzy firmą a agencją nastąpiło po wygranym w ub.r. międzynarodowym przetargu mediowym.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Reprise rozpoczyna międzynarodową obsługę Lego