SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reporter pokazuje, co się wydarzyło w Las Vegas

W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa odzieży Reporter. Marka pod hasłem "What happened in Las Vegas" promuje swój odświeżony wizerunek.

W startującej właśnie kampanii reklamowej Reporter promuje nową kolekcję inspirowaną zderzeniem kultur dalekiego wschodu i zachodniej cywilizacji oraz stylem lat 50. i 60. Jednocześnie akcja pod hasłem "What happened in Las Vegas" ma budować modowy, międzynarodowy wizerunek marki skierowanej do ludzi chcących przez ubiór wyrazić swoją osobowość.

reporter



Kampania obejmuje prasę (Logo, Avanti), internet (odświeżony serwis www.reporter.com.pl, działania wirusowe, mailingi) i prawie 200 salonów firmy w Polsce i za granicą.

Stronę internetową marki przygotowała agencja interaktywna PTR, kreacją lauoutów prasowych i zmianą aranżacji punktów sprzedaży zajęła się agencja reklamowa Graffiti, natomiast media zakupiła we własnym zakresie firma Reporter.

Dołącz do dyskusji: Reporter pokazuje, co się wydarzyło w Las Vegas

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mmmm
tragedia, nic się nie trzyma kupy na tym zdjęciu.
0 0
odpowiedź