Reporter pokazuje, co się wydarzyło w Las Vegas
W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa odzieży Reporter. Marka pod hasłem "What happened in Las Vegas" promuje swój odświeżony wizerunek.
W startującej właśnie kampanii reklamowej Reporter promuje nową
kolekcję inspirowaną zderzeniem kultur dalekiego wschodu i
zachodniej cywilizacji oraz stylem lat 50. i 60. Jednocześnie akcja
pod hasłem "What happened in Las Vegas" ma budować modowy,
międzynarodowy wizerunek marki skierowanej do ludzi chcących przez
ubiór wyrazić swoją osobowość.
Kampania obejmuje prasę (Logo, Avanti), internet (odświeżony serwis
www.reporter.com.pl,
działania wirusowe, mailingi) i prawie 200 salonów firmy w Polsce i
za granicą.
Stronę internetową marki przygotowała agencja interaktywna PTR, kreacją lauoutów prasowych i zmianą aranżacji punktów sprzedaży zajęła się agencja reklamowa Graffiti, natomiast media zakupiła we własnym zakresie firma Reporter.
Dołącz do dyskusji: Reporter pokazuje, co się wydarzyło w Las Vegas