Rekordowa sprzedaż 'Tiny'
W kwietniu 2009 trzy z czterech tygodników poradnikowych miaływyższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była"Tina" (Wydawnictwo Bauer), która od kwietnia ukazywała się już codwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze w ZKDPjako tygodnik.
Sprzedaż ogółem "Tiny" w kwietniu 2009 r.wyniosła 652 372 egz. i była o 75 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu" (Marquard MediaPolska), którego sprzedaż w kwietniu 2009 r. w porównaniudo 2008 r. wzrosła o 49 proc. do 320 774 egz.
kwiecień | ||||
2009 | 2008 | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tina | 824 738 | 652 372 | 549 327 | 371 657 |
Pani Domu | 455 667 | 320 774 | 426 500 | 215 784 |
Chwila dlaCiebie | 449 912 | 316 188 | 528 619 | 364 463 |
Naj | 363 833 | 217 487 | 371 147 | 181 526 |
Porównanie sprzedaży z kwietnia 2009 r. do sprzedaży z marca 2009r. pokazuje, że wzrosła sprzedaż wszystkich tygodników.
2009 | ||||
kwiecień | marzec | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Tina | 824 738 | 652 372 | 425229 | 268751 |
Pani Domu | 455 667 | 320 774 | 432000 | 244363 |
Chwila dlaCiebie | 449 912 | 316 188 | 418879 | 288195 |
Naj | 363 833 | 217 487 | 368214 | 202076 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Rekordowa sprzedaż 'Tiny'