Reklamy Olay nie będą retuszowane
Procter & Gamble wprowadza nową politykę reklamowania produktów kosmetycznych swojej marki Olay. Główna zmiana to brak retuszu cery modelek występujących w reklamach.

Nowości obejmują na początek kampanie reklamowe przygotowywane na rynki USA i Kanady. Do 2021 roku wszystkie reklamy Olay nie będą poddawane graficznym obróbkom.
Nowa polityka "Skin Promise" zostanie zainicjowana kampanią "My Olay", w której pojawią się Busy Philipps, modela Denise Bidot i vlogerka Lilly Singh.
Jak podkreśla Kate DiCarlo, senior communications manager Olay, marce zależy na promowaniu wśród konsumentek naturalności oraz akceptacji siebie i innych. Brand chce zerwać też z kultem perfekcyjnego piękna (które często tworzone jest z pomocą grafików komputerowych), dominującego obecnie na Instagramie czy YouTube.
Testem nowej strategii była kampania przygotowana na tegoroczny finał Super Bowl.
Dołącz do dyskusji: Reklamy Olay nie będą retuszowane