SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

100 tys. zł netto za spot w świątecznym bloku "Reklama Dzieciom" w TVP1

100 tys. zł netto zapłacą za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją w specjalnym bloku reklamowym „Reklama Dzieciom”, który zostanie pokazany - jak co roku - po głównym wydaniu „Wiadomości”, ok. godz. 20 w TVP1 w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia.

Blok ten zostanie specjalnie oznaczony „Reklama Dzieciom”. Pojawią się w nim tylko i wyłącznie reklamy jemu dedykowane. TVP1 wyemituje go 25 grudnia br., o godz. 20, zaraz po głównym wydaniu „Wiadomości”.

Zwiastuny promujące ten blok i zawierające logotypy firm, których reklamy się w nim pojawią będą emitowane od 7 do 25 grudnia włącznie. Z  kolei spot z podziękowaniami dla reklamodawców, którzy zdecydowali się na emisję swoich spotów w bloku „Reklama Dzieciom” będą pokazywane od 26 grudnia br. do 6 stycznia 2021 roku. Reklamy zwiastuny, a potem podziękowania pojawią się też w postaci bannerów na stronach internetowych TVP.

Cena 100 tys. zł netto (bez rabatów) dotyczy emisji spotu 30 sek., obejmuje również zwiastuny i podziękowania. Nie podlega żadnym rabatom.
Spoty promujące „Reklamę Dzieciom” oraz podziękowania dla reklamodawców będą emitowane na antenach TVP1, TVP2, TVP HD, TVP Info, TVP3, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Rozrywka i TVP ABC oraz na stronach internetowych tvp.pl.

Sprzedaż czasu antenowego w bloku „Reklama Dzieciom” trwa od 16 listopada do 18 grudnia br.

Podczas emisji tego specjalnego bloku reklamowego w TVP1 w ub.r. zebrano ponad 1,8 mln złotych. Wsparło ją 18. reklamodawców, a pieniądze trafiły do potrzebujących dzieci. Spoty wówczas wyemitowały firmy: Egis Polska, Energa, FCA Poland, GCM Global Collection, Grupa Lotos, McCormick Polska, MGA Entertainment Poland, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Nestle Polska, Netflix, PGE Polska Grupa Energetyczna, PKP Polskie Linie Kolejowe, Polska Spółka Gazownictwa, PZU, Samsung Electronics Polska, USP Zdrowie, Wawel i Woseba.

Dołącz do dyskusji: 100 tys. zł netto za spot w świątecznym bloku "Reklama Dzieciom" w TVP1

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek
TVP nigdy nie pomaga
odpowiedź
User
Kajak
nie oglądam TVP lepszy TVN i Polsat
odpowiedź
User
xxx
TVP nigdy nie pomaga


TVP pomaga, to TVN tylko daje wszystko na swoją fundację jakby to już innych potrzebujących w Polsce nie było.
odpowiedź