Rap Serca i Rozumu najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu (wideo)
Bożonarodzeniowy spot Orange z Sercem i Rozumem był najczęściej oglądaną na YouTube polską reklamą w grudniu ub.r. W czołówce najpopularniejszych znalazły się też spoty m.in. Banku Millennium, Heyah, LG i Samsunga.
Z raportu przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl przez IRCenter wynika, że spot Orange z rapującymi Sercem i Rozumem, a także Renią, zanotował w grudniu ponad 1,2 mln wyświetleń. Ponadto był zdecydowanie najbardziej lubianą z czołowych reklam - zyskał ponad tysiąc polubień, podczas gdy drugi w tym ujęciu spot Skody zanotował ich 275.
Drugim spotem pod względem popularności - z 934 tys. odsłonami - okazał się inny materiał promujący Orange - kolejny odcinek serialu „Boscy w sieci”, w którym grają aktorzy. Na trzecim miejscu uplasowała się reklama Banku Millenium prezentująca kartę przedpłaconą.
dane opracowane przez IRCenter
10 najpopularniejszych polskich spotów na YouTube w grudniu 2013 roku
Orange, Serce i Rozum - RAP
Liczba wyświetleń: 1 272 835
Orange, Boscy w sieci, odcinek 13: Wesele kolegi
Liczba wyświetleń: 934 582
Bank Millenium, Karta przedpłacona w Banku Millenium
Liczba wyświetleń: 923 240
Heyah, Jak minął dzień Heyah - Jak pisze, jak leci
Liczba wyświetleń: 836 683
Play, Sanie gotowe? Czyli LG G2 i LG Swift L9 idealny prezent na Święta
Liczba wyświetleń: 752 097
Samsung, Piotr Żyła na szczycie
Liczba wyświetleń: 620 933
Orange, Trafione prezenty cieszą podwójnie, zobacz jak jest u Boskich
Liczba wyświetleń: 429 446
Škoda, Škoda Rapid Spaceback - władca przestrzeni nadchodzi
Liczba wyświetleń: 393 839
BNP Paribas, kredyt samochodowy 6,9%
Liczba wyświetleń: 389 723
Old Spice, Akademia Wolfdoga - Wolfdog przybywa!
Liczba wyświetleń: 377 848
Dołącz do dyskusji: Rap Serca i Rozumu najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu (wideo)