Rafał Brzoska kupił kolejne 20 proc. udziałów w SALESmanago
Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, zwiększył swoje udziały w platformie automatyzacji marketingu SALESmanago do 40 procent. Wcześniej należało do niego 20 procent. - To w pełni polski produkt, który podbije świat osiągając przy okazji bardzo wysoką wycenę - podkreśla Brzoska.
Pierwsze 20 proc. udziałów w SALESmanago Rafał Brzoska kupił w ub.r. Obecną inwestycję zwiększającą jego finansowe zaangażowanie w platformę przedsiębiorca tłumaczy obiecującymi perspektywami jej rozwoju.
- Bardzo wierzę w zespół i technologię SALESmanago i wiem, że obok Paczkomatów będzie to kolejna polska spółka i w pełni polski produkt, który podbije świat osiągając przy okazji bardzo wysoką wycenę - przekonuje Brzoska.
SALESmanago to należąca do spółki Benhauer platforma służąca do automatyzacji marketingu w segmencie małych i średnich firm. Jednak oprócz nich wśród użytkowników SALESmanago są także duże korporacje, m.in. Orange, Getin Bank, Rainbow Tours i Yves Rocher. W sumie obecnie z polskiego rozwiązania korzysta ponad 4 tys. klientów na świecie, a firma analityczna Datanyze plasuje SALESmanago jako szóstą co do wielkości platformę marketing automation.
- Inwestycja Rafała potwierdza jak bardzo perspektywiczny jest to biznes - zaznacza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes Benhauer. - Strategia i plan jest niezmiennie ten sam i jest nim zdobycie pozycji lidera w obszarze marketing automation w Europie.
Objęcie przez Brzoskę 40 proc. udziałów w spółce Benhauer jest kolejną inwestycją szefa Integer.pl w ostatnim czasie. Na początku maja br. Brzoska przejął w 27,5 proc. udziałów w startupie Social WiFi. Z kolei w czerwcu br. zarządzany przez Brzoskę InPost zawarł porozumienie z eBayem, w ramach którego będzie dostarczał towary sprzedawane przez sklepy działające na brytyjskiej platformie serwisu.
Dołącz do dyskusji: Rafał Brzoska kupił kolejne 20 proc. udziałów w SALESmanago