Radio Pogoda promuje się w miastach, w których zastąpiło Rock Radio
Od początku marca br. Radio Pogoda nadaje w Bydgoszczy, Wrocławiu i w Aglomeracji Śląskiej. Właśnie ruszyła kampania reklamowa, która przedstawia stację mieszkańcom tych miast. Działania obejmują lokalną prasę, kina i nośniki reklamy zewnętrznej.
W reklamach prezentowany jest logotyp stacji, jej hasło oraz częstotliwość, na której nadaje w konkretnym mieście (103,5 FM w Bydgoszczy, 106,1 FM we Wrocławiu i 94,5 FM w Aglomeracji Śląskiej).
Działania promocyjne prowadzone są w Bydgoszczy, we Wrocławiu i na Śląsku na łamach lokalnych wydań „Gazety Wyborczej” i „Faktu”, w kinach sieci Helios oraz na billboardach i citylightach AMS.
Kampanię, która potrwa do końca marca br., przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory. Spot stworzyło SVG Studio.
Radia Pogoda nadaje od połowy 2015 roku. Dotąd obecne było w Krakowie, Poznaniu, Opolu oraz w Warszawie. Gra ono piosenki z lat 40., 50. i 60. XX wieku, a na antenie można usłyszeć Krystynę Loskę, Ksawerego Jasieńskiego, Wojciecha Pijanowskiego i Magdalenę Olszewską-Mikołajczak. Program stacji skierowany jest do osób w wieku powyżej 50 lat.
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Rock Radia w okresie w listopada ub.r. od stycznia br. wyniósł 0,6 proc.
Dołącz do dyskusji: Radio Pogoda promuje się w miastach, w których zastąpiło Rock Radio