Radio Katowice z kampanią promującą letnią ramówkę
Polskie Radio Katowice rozpoczęło kampanię promująca letnią ramówkę oraz wakacyjny program „Przystanek lato”.
Kampania połączona jest z wakacyjną akcją programową Radia Katowice, w której w każdy weekend stacja przenosi swoje studio do turystycznych miejscowości w województwie śląskim. Antena odwiedziła już Kosięcin, a w kolejnych tygodniach studia pojawią się jeszcze m.in. w Żywcu, Częstochowie, Ustroniu, Kuźni Raciborskiej, Pyskowicach i Wiśle.
Na potrzeby kampanii plakat zaprojektował grafik i malarz prof. Roman Kalarus z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. To kontynuacja współpracy w ramach, której powstał już nagrodzony w międzynarodowym konkursie jubileuszowy kalendarz Radia Katowice.
Dołącz do dyskusji: Radio Katowice z kampanią promującą letnią ramówkę