PZL dla Allegro
Agencja PZL przygotowała kampanię telewizyjną i prasowąnajwiększego serwisu aukcyjnego w Polsce - Allegro.pl
"Zależało nam na stworzeniu ciekawej reklamy świątecznej.Zabawnej i delikatnie oderwanej od typowej stylistyki świątecznej.Nasza reklama w zabawny sposób wiąże świąteczną atmosferę wręczaniaprezentów przez świętego Mikołaja z typowym dla e-handlu odbiorempaczki na poczcie." - wyjaśnił portalowi WirtualneMedia.pl PatrykTryzubiak, PR manager grupy Allegro.pl
30- i 15-sekundowe spoty możemy zobaczyć m.in. w TVP, TVP Info,TVN-ie, TVN Siedem, TVN Style, Polsacie, TV4 oraz w stacjach AtMediów. Reklamę zobaczymy w prasie (m.in. "Rzeczpospolita", "GazetaWyborcza", "Metro", "Dziennik", "Angora", "Gala", "Przekrój","Show", "Pani", "Viva!", "Forbes"). Kampania ma za zadaniezwiększenie ruchu na stronie Allegro. Media zakupił dom mediowyStarcom.
"Chodziło o przygotowanie przedświątecznej reklamy, ale bezwykorzystania wizerunku świętego Mikołaja i bombek w tradycyjnysposób. Przed świętami konsumenci zostają zalani podobnymireklamami, w świątecznej stylistyce. Chcieliśmy tego uniknąć" -tłumaczy Magdalena Matyszkiewicz, account director PZL.
Dołącz do dyskusji: PZL dla Allegro