„Pyszna odmiana!” w kampanii nowych Grześków (wideo)
W kinach i na outdoorze trwa kampania reklamująca nowe wersje smakowe wafelków Grześki (Jutrzenka Colian). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Pyszna odmiana!” - przygotowały firmy Men at Work i Motion Brand.
Trwająca od początku lipca kampania Grześków reklamuje ich dwie nowe wersje smakowe: w mlecznej czekoladzie i Skrajnie Fajne kakaowe. Przekaz pod hasłem „Pyszna odmiana!” oprócz prezentowania samych produktów ma na celu budowanie ich wizerunku jako marki dynamicznej i zaskakującej swoich konsumentów.
Akcja obejmuje kina (sieci Cinema City i Multikino) oraz outdoor (nośniki w największych miastach, a także w kurortach nadmorskich i górskich). Kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work, a realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Motion Brand.
Dołącz do dyskusji: „Pyszna odmiana!” w kampanii nowych Grześków (wideo)