„Wszechkoty” w promocji Purina Felix
Rozpoczął się konkurs pod hasłem „Wszechkoty” promujący karmę dla kotów Purina Felix (produkowaną przez Nestle Polska). Za akcję odpowiada agencja Unique One, a za wspierające to działania reklamowe - McCann Worldgroup i Wavemaker.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić wskazane produktu Purina Felix, a potem na stronie wszechkoty.pl zarejestrować zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy. Trzeba też zachować zgłoszony paragon.
Co tydzień autor zdjęcia, które zdobyło największą liczbę głosów internautów w ciągu ostatnich siedmiu dni, otrzyma aparat Instax Mini 9, a na zakończenie konkursu ze wszystkich przesłanych fotografii komisja wyłoni laureata nagrody głównej - Fiata 500 Mini.
Ponadto każdy, kto zarejestruje swoje dane na wszechkoty.pl/wszechpakiet otrzyma pakiet z karmą i przekąskami Purina Felix oraz zabawkowy dystrybutor łakoci dla kotów.
Promocja rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do końca marca. Za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłka nagród, oprogramowanie strony wszechkoty.pl) odpowiada agencja Unique One.
Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne Polsat i TVN), internecie oraz punktach sprzedaży. Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Worldgroup, a za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: „Wszechkoty” w promocji Purina Felix