SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Przyjaciółka” liderem, najwięcej straciła “Tina”

W listopadzie ub.r. spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Tina”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 460 355 egz. i była niższa o 5,8 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 389 521 egz. po spadku sprzedaży o 16,3 proc., największym w zestawieniu. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł., ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 288 980 egz. i była o 14,4 proc. niższa niż rok wcześniej. Cena tego pisma wynosiła 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

ZKDPlistopad
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka460 355488 716
Tina389 521465 132
Pani Domu288 980337 613


Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. największy wzrost sprzedaży, wynoszący 5,5 proc., zanotowała “Pani Domu”. Z kolei spadek zanotowała jedynie “Tina” (wyniósł on 6,8 proc.).

ZKDP2011
Wirtualnemedia.pllistopadpaździernik
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka460 355440 884
Tina389 521417 878
Pani Domu288 980273 971


 

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, najwięcej straciła “Tina”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl