“Przyjaciółka” liderem, najwięcej straciła “Tina”
W listopadzie ub.r. spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Tina”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.
Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 460 355 egz. i była niższa o 5,8 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten od sierpnia ub.r. kosztuje 1,10 zł, wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.
Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 389 521 egz. po spadku sprzedaży o 16,3 proc., największym w zestawieniu. Magazyn ten we wrześniu ub.r. podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł., ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 288 980 egz. i była o 14,4 proc. niższa niż rok wcześniej. Cena tego pisma wynosiła 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).
ZKDP | listopad | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 460 355 | 488 716 |
Tina | 389 521 | 465 132 |
Pani Domu | 288 980 | 337 613 |
Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. największy wzrost sprzedaży, wynoszący 5,5 proc., zanotowała “Pani Domu”. Z kolei spadek zanotowała jedynie “Tina” (wyniósł on 6,8 proc.).
ZKDP | 2011 | |
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 460 355 | 440 884 |
Tina | 389 521 | 417 878 |
Pani Domu | 288 980 | 273 971 |
Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, najwięcej straciła “Tina”