„Przyjaciółka” i „Party” to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)
W I kwartale 2013 roku wśród wszystkich dwutygodników największą sprzedaż ogółem odnotowała „Przyjaciółka”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w I kwartale 2013 roku wyniosła 417 553 egz. i w porównaniu do I kwartału 2012 roku była niższa o 16,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn people „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 12,24 proc. do 394 154 egz.
Natomiast z miejsca piątego na ostatnią pozycję podium awansował najpopularniejszy dwutygodnik telewizyjny, czyli „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w badanym okresie zwiększył się o 0,84 proc. do poziomu 393 454 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły pisma z segmentu people oraz magazyny poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | |||||
ZKDP | 2013 | 2012 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 512 040 | 418 392 | 417 553 | 587 689 | 502 478 | 500 003 |
Party Życie Gwiazd | 536 081 | 394 211 | 394 154 | 556 428 | 451 640 | 449 140 |
Tele Świat | 566 590 | 393 454 | 393 454 | 544 333 | 390 159 | 390 159 |
Tina | 482 410 | 373 861 | 373 861 | 576 561 | 449 581 | 449 581 |
Show | 474 953 | 300 529 | 300 529 | 551 372 | 429 989 | 429 989 |
Pani Domu | 313 345 | 262 883 | 262 792 | 383 874 | 317 563 | 317 563 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 349 422 | 246 877 | 246 393 | 405 851 | 303 583 | 303 583 |
Naj | 344 752 | 245 458 | 245 458 | - | - | - |
TV14 | 334 939 | 229 011 | 229 011 | 302 958 | 207 274 | 207 274 |
Viva | 295 310 | 204 458 | 204 458 | 301 157 | 201 463 | 201 463 |
Świat Seriali | 319 086 | 198 172 | 198 172 | 358 534 | 254 093 | 254 093 |
Z Życia Wzięte | 354 783 | 197 556 | 197 556 | 395 357 | 226 774 | 226 774 |
Grazia | 398 746 | 183 699 | 183 549 | - | - | - |
Gala (dwutygodnik) | 245 840 | 154 394 | 154 380 | 218 832 | 130 824 | 127 490 |
Bravo | 220 679 | 144 628 | 144 628 | 243 962 | 171 120 | 171 120 |
Sukcesy i Porażki | 205 285 | 114 695 | 114 695 | 217 007 | 128 006 | 128 006 |
Takie jest Życie | 215 741 | 111 503 | 111 503 | 240 547 | 137 498 | 137 498 |
Bravo Sport | 134 005 | 106 845 | 106 845 | 134 951 | 100 333 | 100 333 |
Relaks | 185 786 | 103 474 | 103 474 | 230 476 | 121 163 | 121 163 |
Ekran TV | 117 980 | 75 487 | 75 487 | 112 537 | 71 493 | 71 493 |
Kaczor Donald | 45 000 | 25 338 | 25 338 | - | - | - |
Medical Tribune | 20 000 | 14 868 | 14 867 | 20 000 | 15 987 | 15 986 |
Puls Medycyny | 20 000 | 4 219 | 4 183 | 20 000 | 4 540 | 4 494 |
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” i „Party” to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)