„Przygoda Czterech Dni” promuje grę „Heavy Rain”
Ruszyła ogólnoświatowa kampania promocyjna gry „Heavy Rain”. Najważniejszym elementem akcji jest internetowy konkurs „Przygoda Czterech Dni”.
Promujący grę „Heavy Rain” internetowy konkurs „Przygoda Czterech Dni” nawiązuje do jej koncepcji, w której czterej bohaterowie mają cztery dni na znalezienie Zabójcy z Origami, by uchronić przed śmiercią kolejną ofiarę. W ramach zabawy użytkownicy zarejestrowani w serwisie heavyrainps3.com otrzymają po trzy zadania, do których instrukcje będą rozsyłane mailowo.
„Przygodę Czterech Dni” przygotowały francuskie studio Quantic Dream, producent gry „Heavy Rain”, oraz dystrybuujący ją Sony Computer Entertainment Europe. „Heavy Rain” – przeznaczone na konsole PlayStation 3 – pojawi się w sprzedaży w Polsce 24 lutego.
Dołącz do dyskusji: „Przygoda Czterech Dni” promuje grę „Heavy Rain”