Przestrzenna reklama promuje Mercedesa klasy G
Do końca czerwca potrwa wizerunkowa kampania reklamowa Mercedesa klasy G. Obejmuje ona niestandardowe działania na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy Jet Line.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/MercedesKlasyG-reklamaoutdoor655.jpg)
Reklamy przedstawiają odświeżony wizerunek klasycznego samochodu terenowego, Mercedesa klasy G. Charakterystyczna sylwetka auta na jednoznacznym tle mają tworzyć spójny i klarowny komunikat. W kampanii outdoorowej ten przekaz został wzmocniony przestrzennym elementem poza obrysem tablicy reklamowej.
Zadaniem Jet Line było wyprodukowanie i zamontowanie przestrzennych elementów tworzących - wraz z klasycznym plakatem - całość obrazu. Kampania Mercedesa klasy G została zrealizowana na zlecenie agencji mediowej Zenith (Publicis Media). Potrwa do końca czerwca.
W kwietniu rozpoczęła się globalna kampania Mercedesa klasy A, która podkreślała, w jaki sposób auto dostosowuje się do kierowcy.
Dołącz do dyskusji: Przestrzenna reklama promuje Mercedesa klasy G