Pru w kampanii o wypłacie przedwojennych polis mówi o zaufaniu
Prudential Polska, obecnie pod marką Pru, w nowej odsłonie kampanii marketingowej nawiązała do swoich wartości - dotrzymywania złożonych obietnic.
W połowie lipca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Pru. Kampania podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa oraz indywidualne podejście do klienta.
W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych ubezpieczyciel komunikuje, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje, oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne.
- Najnowsza odsłona kampanii reklamowej podkreśla wartości, którymi kierujemy sie niezmiennie od ponad 170 lat. Każdą zawartą polisę traktujemy jako złożoną obietnicę, za którą stoi konkretny człowiek ze swoimi planami i marzeniami, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Prudential od lat wypłaca pieniądze spadkobiercom przedwojennych polis, tak i dziś firma pod nową marką Pru dotrzymuje swoich zobowiązań - podkreśla Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska.
Pru będzie się reklamować do końca roku
Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w formatach wideo i display w internecie. Kampania prowadzona jest także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.
Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15 sekund i 30 sekund.
Kreację kampanii reklamowej zrealizowała agencja reklamowa Publicis Lion. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR.
Dołącz do dyskusji: Pru w kampanii o wypłacie przedwojennych polis mówi o zaufaniu